Pályázatok

Adós neve: Kanizsa Hús 2000. Húsipari Kereskedelmi Kft

Forgóeszköz finanszírozás részletes leírása:

Működési költségek, alapanyag beszerzés, igénybe vett szolgáltatások finanszírozása

Hitelprogram azonosító jele: GINOP-8.3.5-18/B


A projekt címe: KANIZSA HÚS 2000. Húsipari Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság
A szerződött támogatás összege: 23 927 280 Ft
A támogatás mértéke (%-ban): 40%
A projekt tartalmának bemutatása: Az üzletmenetünk javítása és munkafolyamataink átláthatóságának érdekében fontos egy megfelelő vállalatirányítási rendszer bevezetése, mely összekapcsolja tevékenységeinket. A hibrid megoldású rendszeren belül 9 modul bevezetését tervezzük, melyek az alábbi funkcionális területekre fókuszálnak:

A felhőalapú szolgáltatások esetén:

  • CRM
  • Táv és csoportmunka

A helyben telepített saját szoftver esetén:

  • Logisztika
  • Iratkezelés
  • HR
  • Kontrolling
  • Tudásmenedzsment
  • WorkFlow
  • ERP kiegészítő mobil szolgáltatás

A projekt során beszerzendő modulok esetében a felhő alapú rendszerek esetében a CRM és Táv- és Csoportmunka került kiválasztásra, mivel a választott modulok kiemelkedő tulajdonságai közé sorolható a cégen belüli kommunikációs lehetőségek kihasználása, a partnerek és beszállítók közötti kapcsolattartás és nyilvántartás egyszerű nyomon követése, illetve a könyveléstechnikai feladatok elvégzést segítő lekérdezések és riportok használata. Fontos számunkra, hogy a bevezetésre kerülő rendszer pontosan vegye figyelembe vállalkozásunk egyedi szempontjait és elvárásait. Ezért a modulokat úgy választottuk ki, hogy a már meglévő munkafolyamatainkhoz kapcsolódjanak.
A helyben telepített modulok esetében is azokat a célterületeket választottuk, ahol a dolgozói feladatoknak a leghatékonyabb kihasználását követően, illetve a fejlesztési területeinknek az elérhető megoldások kiválasztását tudjuk a vállalat infokommunikációs rendszereinek a fejlesztését maximálisan kihasználni. A Logisztika, Iratkezelés, Munkaügy, Kontrolling, Tudásmenedzsment, WorkFlow és ERP kiegészítő mobil rendszerek mind egytől-egyig olyan célterületek a Vállalkozásunk életében, melyeknek a fejlesztését követően a vállalkozásunk hatékonyabban tud működni.
Az igénybe vett szolgáltatások esetében pedig csupán a rendszerekhez kapcsolódó adatmigráció, annak testreszabása, illetve a rendszereknek működéséhez kapcsolódó oktatási szolgáltatást vettük igénybe, melyről a Szolgáltató biztosította az arra megfelelő személyeket, akik elvégezték annak biztonságos lebonyolítását.
Projektünk megvalósítása során eleget teszünk az előírt tájékoztatási kötelezettségeknek (a honlapunkon a projekthez kapcsolódó tájékoztató megjelenítése és „C” típusú tábla készítése) melyet szintén szolgáltatás keretében vennénk igénybe.


A projekt befejezési dátuma: 2020.06.26.
Projekt azonosító száma: GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2017-00423